فرایند دریافت خدمات روان‌شناختی

مرکز روانشناسی هیلان

 از اینکه برای دریافت خدمات روان‌شناسی کلینیک روان شناسی هیلان را انتخاب کردید، خرسندیم و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی اعتماد شما باشیم. متن پیش‌رو به شما کمک می کند که از چگونگی دریافت روان‌درمانی در کلینیک مطلع شوید.

  • ابتدا باید درخواست خود را بوسیله یکی از سه راه زیر ثبت کنید:

    الف) با شمارۀ 02144424324 یا 02144451619 تماس بگیرید.
    ب) به شمارۀ 09102904298 در تلگرام پیام بدهید.
     ج) به لینک زیر این صفحه مراجعه کنید و فرم درخواست روان‌درمان را تکمیل کنید.
  • برگزاری جلسه ارزیابی اولیه
    بعد از اینکه نام و اطلاعات تماس شما ثبت شد، ظرف 1 الی 2 روز همکاران ما با شما تماس می‌گیرند تا یک جلسۀ ارزیابی 30 دقیقه‌ای را با شما هماهنگ کنند. این جلسه غالباً به صورت انلاین و تصویری برگزار می‌شود و ارزیاب، علت مراجعۀ شما، سوابق مراجعه‌های قبلی، انتظارات درمانی و ... را جویا می‌شود. هدف از برگزاری جلسه ارزیابی موارد زیر است:
  • مشخص شود مراجع درخواست چه نوع خدماتی را دارد و آیا این خدمات در کلینیک هیلان ارائه می شوند؟
  • با توجه به ماهیت مشکل، درمانهای دریافت شده قبلی و انتظارات و توقعات مراجع کدامیک از روان‌درمانگران انتخاب بهتری هستند؟
  • آیا مراجع همزمان علاوه بر روان‌درمانی فردی به خدمات دیگری مثل خانواده‌درمانی، زوج‌درمانی و ... نیاز دارد؟
  • و ... موارد خاص هر مراجع می تواند در نظر گرفته شود

 

  • انتخاب درمانگر مناسب و برنامه‌ریزی زمانی
    بعد از برگزاریِ جلسۀ ارزیابی، همکاران واحد پذیرش با شما تماس خواهند گرفت تا درمانگرانِ پیشنهادی کلینیک را به اطلاع شما برسانند و ساعت و روز جلسه را با شما هماهنگ کنند. جلسات بسته به ترجیح شما میتواند حضوری یا آنلاین باشند.
  • آغاز جلسات
    روز و ساعتی که با شما هماهنگ شده ثابت است و هر هفته در زمان مقرر برگزار خواهد شد. زمان و برنامه ثابت بخش مهمی از فرایند درمان است. در این مسیر، مسئولین فنی کلینیک در کنار شما خواهند بود؛ در صورت بروز هرگونه مشکلی ابتدا می توانید با مسول ذیرش تماس بگیرید و در موارد خاص و مورد نیاز می توانید با مسول فنی کلینیک هیلان برای حل مشکل مذاکره کنید.
     فرایند فوق را به صورت خلاصه می توانید در عکس زیر مشاهده کنید.

 

 

لینک فرم درخواست روان درمانی

Image